Flauscheckchen

Ein flauschiges Örtchen für jedermann. Hier wird zu allerlei Themen diskutiert, informiert und kommentiert Jeder, der flauschige Stündchen erleben will, ist hier richtig! ~ausgebauter RPG-Bereich~

StartseiteStartseite  KalenderKalender  FAQFAQ  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

Teilen | 

Wie dreist sind die Menschen eigentlich schon geworden? :o

Nach unten 
AutorNachricht
Mizuky
Admin

Anzahl der Beiträge : 1858

Charakter der Figur
Name: Eleonora
Wesen: Mensch
Status: Auf unbekannten Wegen

BeitragThema: Wie dreist sind die Menschen eigentlich schon geworden? :o   Di 02 Dez 2014, 13:49

nichtsahnend mache ich mein skype an um mir die zeit ein wenig zu versüßen, während ich wichtigen papierkram erledige.
und dann...DAS! XDDD
ALTER!
war das eine,die´s auf abzocke anlegt?
oder ein virus?  :o
ich bin natürlich nicht auf den link gegangen (und hier mache ich ihn unkenntlich,damit niemand auf die idee kommt,ihn zu klicken  XDDD)
und angenommen habe ich sie auch nicht  XDDD
lache zwar noch immer drüber...
aber mal im ernst.
wie dreist muss man sein?  :o

[13:28:39] fashionqueenholliex229: Hallo! Bitte nehmen Sie mich in Ihre Kontaktliste auf. - Hello! Please add me to your Contact List

[13:29:09] Mizuky: O_o
wer bist du?

[13:29:39] Hollie Thompson: i got ure name from the directory here on skype cuz i was bored and lookin for new people to talk to. lol

[13:29:50] Hollie Thompson: 25/f here u?

[13:30:18] Mizuky: XD
great  XDDD

my english is not very well.

23/f here~

[13:30:29] Hollie Thompson: so whatch up 2?

[13:32:29] Mizuky: mh...not very much. it´s cold outside. so i decided to drink some tea  XDDD
not very...exciting~

[13:32:53] Hollie Thompson: i just started back with school, i'm still in university right now and summer break is over now so we just had to go back last week... yay!

[13:32:55] Mizuky: directory on skype...
so,you can find there all sort of people?  :o

[13:33:10] Hollie Thompson: lol, well i have an idea if ure up for a lil fun

[13:33:33] Mizuky: what sort of fun? XD
[13:33:43] Mizuky: it sounds so....pervert XDDDDDDDDDDDD

[13:34:05] Hollie Thompson: i was actually going to be getting to my "job" here shortly. my girlfriend was working online and i kept askin her about it so she showed me what she was doing when we got back to school after spring break
[13:34:35] Hollie Thompson: lol i thought she was nuts at first, but its pretty cool actually. we work online doing private webcam shows which sounded crazy at first trust me. but i freakin luv it!!!

[13:35:20] Mizuky: i know what you mean. but you should do that to your girlfriend  XDDD

[13:35:57] Hollie Thompson: well what i was going to say is i have some free passes and i usually just do a private show before i get started to "warm up" lol. no one is online though so i was going to let u use one of the passes if u wanted but u have to give me a really good rating so i can get more if u do tho k?

[13:36:31] Mizuky: i have to say no  :o
[13:36:38] Mizuky: i´m interested in men  XD
[13:36:53] Mizuky: sorry,but i won´t do that  XD

[13:36:59] Hollie Thompson: oh i'll earn it don't u worry lol. k its (http://....blabla~) and u should see a lil button to accept my invite and create your profile. u just click on that.
[13:37:19] Hollie Thompson: then u just make ure own username or w/e and u can cum join my private chat for us two and type to me and tell me what you want me to do

[13:37:39] Mizuky: noooo~
i don´t click anything  XD

[13:37:58] Hollie Thompson: ya u are going to need a credit card of sum sort... but, its just to keep out the underage kids
[13:38:13] Hollie Thompson: this is the "special" page for special ppl!! lols im such a goofball sumtimes

[13:38:35] Mizuky: i´m not interested in such pages~

[13:39:02] Hollie Thompson: i really can't wait 2 it's going 2 be so much fun. i love meeting new ppl on here, oh by the way... might wanna turn ure speakers down cuz i can get a lil loud once i get going

[13:39:02] Mizuky: you have to search for other names in the skype directory  XD

[13:39:22] Hollie Thompson: i'm about to go grab some of my favorite "toys" i'll brb. hurry up though i better see ure name in my room when i get back lol

[13:40:05] Mizuky: like i said...you have to search for other girls then~
much fun with them  XD

er/sie/es schrieb mir nie wieder~~~
MWAHAHAHAAA
:3

"Sometimes I wish I'd be a cat. Then I could scratch bad people."
"Wouldn't a cactus be okay too?"
"... cactuses can't purr."
Nach oben Nach unten
http://flauscheckchen.forumieren.com
Coco <3
Wollknäuel
Wollknäuel

Anzahl der Beiträge : 70

BeitragThema: Re: Wie dreist sind die Menschen eigentlich schon geworden? :o   Di 02 Dez 2014, 17:38

okeyyyyy ._. was es für menschen gibt xD

Ein Tropfen Liebe ist mehr als ein Ozean Verstand.
Nach oben Nach unten
Blubbi
Flauschwölkchen
Flauschwölkchen

Anzahl der Beiträge : 174

Charakter der Figur
Name: Reiji
Wesen: Magier
Status: Hoffnungsvoll

BeitragThema: Re: Wie dreist sind die Menschen eigentlich schon geworden? :o   Mi 03 Dez 2014, 20:54

eindeutig ein Bot hier, da die antworten ja mal so überhaupt nicht zusammenpassen XD

also entweder wars werbung/ Abo Falle sonstwas oder n virus, auf jeden fall keine echte person~

Nach oben Nach unten
WhiteSkyDragon
ForenDIVA~<3
ForenDIVA~

Anzahl der Beiträge : 519

Charakter der Figur
Name: Whitey
Wesen: Halbdrache
Status:

BeitragThema: Re: Wie dreist sind die Menschen eigentlich schon geworden? :o   Fr 05 Dez 2014, 14:17

Ich liebe solche chats, keine Ahnung warum.
Mich hat es heute auch mehr oder weniger Getroffen:
Zitat :
[14:03:56] *** autumn.flower38 möchte Sie auf Skype hinzufügen
are you online? ***

[14:05:45] *** Kev // WhiteSkyDragon hat Kontaktdetails mit autumn flower ausgetauscht. ***

[14:05:56] Kev // WhiteSkyDragon: hello

[14:06:14] autumn flower: hey.., how are ya?

[14:06:24] Kev // WhiteSkyDragon: fine, thanks, and you

[14:06:45] autumn flower: well im lonely, you sound nice lets have sum fun...

[14:06:58] Kev // WhiteSkyDragon: uhm okay?

[14:07:18] Kev // WhiteSkyDragon: what oyu wanna do?

[14:07:29] autumn flower: my video cam is turned on.. . wanna take a p eek? Ill show ya but dont tell any one, ok?

[14:07:50] Kev // WhiteSkyDragon: no thanks, i dont like Audio/videop chat

[14:08:23] autumn flower: im gonna give you a cam invite, all you have to do is Accept, ill show you

[14:08:45] Kev // WhiteSkyDragon: i said no, because i dont like Video and Audio chats

[14:09:02] Kev // WhiteSkyDragon: i only use skype to text other people

[14:09:17] autumn flower: you don't need a cam to see me ;) i'm practically naked right now, my nipples are soo nipply

[14:09:58] Kev // WhiteSkyDragon: ...thats why i hate Video Chats... because everyone wants to be naked...

[14:10:40] autumn flower: this is me clic k here http://goo.gl/TdLOhY and click join (the accept invite button)

[14:10:46] autumn flower: it is completely free, it's just for age verification reasons.. keeps the youngsters out. hehe

[14:11:04] Kev // WhiteSkyDragon: i dont know why, but i dont trust this link

[14:11:35] Kev // WhiteSkyDragon: can you give me a link that is not shortened

[14:11:37] autumn flower: just get your username when you click Accept Invite here http://goo.gl/TdLOhY , hurry im wearing see through panties.. im sooo horny

[14:12:07] autumn flower: ok once ur in my webcam room go 2 private with me so we can chat just me and u

[14:12:34] Kev // WhiteSkyDragon: uhm if you are horny, why arent you searching for a guy in your Region?

Seitdem ist ruhe xD
Nach oben Nach unten
Mizuky
Admin

Anzahl der Beiträge : 1858

Charakter der Figur
Name: Eleonora
Wesen: Mensch
Status: Auf unbekannten Wegen

BeitragThema: Re: Wie dreist sind die Menschen eigentlich schon geworden? :o   So 07 Dez 2014, 15:13

XDDDDDDDDDDD
witzig  XD
seit wann gibt es diese masche?

[14:09:58] Kev // WhiteSkyDragon: ...thats why i hate Video Chats... because everyone wants to be naked..

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
SO GEIL! XDDDDDDD
ich konnte nimmer vor lachen  XD

ich kann mir das so richtig gut vorstellen,wie du es sagst  XD
pffffffff~

langsam glaube ich blubbi,dass es bots sind XD

"Sometimes I wish I'd be a cat. Then I could scratch bad people."
"Wouldn't a cactus be okay too?"
"... cactuses can't purr."
Nach oben Nach unten
http://flauscheckchen.forumieren.com
Gesponserte Inhalte